Tempat-tempat menarik dibandaraya Kuching, Sarawak

Tempat Menarik di Kuching

Jumaat, 6 Disember 2013

Dormani Hotel

Dormani Hotel ini merupakan hotel bertaraf 3 bintang yang dimiliki sepenuhnya oleh orang Melayu.
Ianya berdekatan dengan Masjid Negeri Sarawak dan anda boleh berjalan kaki menuju ke Masjid. 
Tetamu boleh menikmati akses mudah kepada beberapa tempat menarik yang berdekatan seperti Muzium Islam , Muzium Sarawak, Gerbang Harmoni dan sebagainya.


Hotel ini menyediakan pelbagai perkhidmatan dan kemudahan . Peti deposit keselamatan , perkhidmatan bilik, tempat letak kereta, perkhidmatan dobi / cucian kering, Wi- Fi di tempat awam merupakan beberapa kemudahan yang ditetapkan Dormani Hotel Kuching selain daripada hotel-hotel lain di bandar .Suasana Dormani Hotel Kuching dicerminkan dalam setiap bilik . pembuat kopi / teh, air botol percuma , televisyen LCD / skrin plasma , pengering rambut , TV satelit / kabel hanya sebahagian daripada kemudahan yang disediakan.  

 Disamping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai aktiviti untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Apapun alasan anda untuk melawat Kuching, Dormani Hotel Kuching adalah tempat yang sempurna untuk percutian yang menyeronokkan dan menarik.
Pada waktu malam nya pula anda boleh berkunjung ke deretan kedai-kedai makanan Melayu yang popular yang beroperasi hingga lewat malam.  

Untuk menempah hotel ini dengan harga diskaun sila ke laman web Agoda.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...